جدیدترین اخبار :
  • راهیابی «امروز درختی خواهم شد» به جشنواره عمان
  • وزیر اقتصاد: طرح نوسازی گمرک از منطقه آزاد چابهار بصورت پایلوت آغاز می‌شود
  • طرح جامع پایانه مرزی ریمدان پیشران توسعه تجارت و ترانزیت جنوب شرق کشور می‌شود
  • دیدار وزیر صنعت و تجارت افغانستان با همتای هندی/ استفاده مؤثر از بندر چابهار و راه‌اندازی خطوط منظم کشتیرانی در چابهار
  • امضای قرارداد ۹۰ میلیون دلاری ترانزیت کالای افغانستان از طریق بنادر ایران

استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان منطقه آزاد چابهار

اخبار سازمان | تاریخ خبر : 97/05/27 | تعداد بازید :3152
مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار از استقرار نظام مدیریت کیفیت در سازمان خبر داد و افزود: نخستین جلسه توجیهی استقرار این پروژه با حضور "محمد لاری لواسانی" مشاور طرح و جمعی از روسا و کارشناسان سازمان جهت انتخاب کمیته راهبری و استقرار مدیریت کیفیت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار "رحیم بخش رامین" ، افزود: این پروژه باهدف ایجاد نظام مدیریت و ارزیابی کیفیت سازمان بر مبنای الزامات و مفاهیم استاندارد بین‌المللی iso 9001:2015 آغاز شد.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل